onsdag

BRA UPPDATERING AMANDA! Skit bra, toppen bra, underbar..
Fast nä inte direkt, har tillochmed fått hotfulla sms av Alwa pga min dåliga uppdatering :(

Igår råkade min telefon gå sönder så fick lite panik när jag insåg det, vilket gjorde att
jag inte hann uppdatera bloggen eller plugga inför nationella i biologi som vi haft idag.
Men även fast jag inte plugga så tyckte jag endå att det kändes helt okej, var faktiskt
inte så himlaaaa svårt.. (Säger jag nu och sen får jag tillbaka provet och allt är fel..) haha
nej kanske inte men skulle inte förvåna mig :D

Fick också veta resultatet ifrån nationella i svenska som vi gjorde. Gick superbra! Sen kan
jag ju tycka att bara för att det är ett nationellt prov så är det inget speciellt, eller visst
speciellt är det. Men jag ser det ungefär som ett vanligt prov. Det gäller ju att visa sina
kunskaper hela tiden så jag är inte speciellt orolig över mina betyg.
Vet att jag ligger väldigt bra till och att jag kommer höja mig till sommaren...



På bilden ser ni en väldigt charmig person som ligger mig varmt om hjärtat.
Hon ville dock vara anonym hoppas det är okej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0