rumours are carried by haters, spread by fools and accepted by idiots

Hemma ifrån skolan och sitter framför tvn för att koppla av lite och se på Top Model!
Hehe.. Tänkte senare att jag ska ta itu med mitt rum och fräscha upp det lite på alla
möjliga sätt, ska även sätta mig och pyssla med lite grejer!

Och anledningen till så himla dålig/tråkig/ful/äcklig/sämst uppdatering är att motivationen
ligger på botten! Letar efter ett annat ställe att blogga på då jag inte tycker blogg.se är
så roligt. Får se hur det blir med det men kommer snart avsluta den här bloggen iaf!



Har inte ens några nya bilder och orkar inte ta några heller,
hur jobbigt det nu är att trycka på två knappar...
Nej ni får en bild på min vän Bengt istället.
Som ni vet behandlar jag mina vänner som de förtjänar och
ja, Bengt var lyckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0