when I buy a zebra, i'm gonna name it to spot




Precis ätit middag och nu är jag verkligen helt proppmätt... Men tro inte att det stoppar mig!
Har ju mitt lilla godis kvar också, + att pappa kom in med en liten godisbit också, palla bli fet!
Hahaha så till er i min klass, eller ni som förväntar er att träffa mig efter helgen. Det finns en
risk att jag inte kommer ut igenom dörren in till mitt rum, och gör jag det så lär jag behöva rulla
fram...
Aja... ska se på film och gladiatorerna med jessica ikväll, super mysigt eftersom det var ett tag sedan
vi hade myskväll ihih! Är så otroligt glad att jag har en så fin vän som du. Massa kärlek åt dig & du är
värd allt.

Vad gör ni ikväll? Super?Festar? Sitter hemma med familjen?
HÄR KÖR VI NYKTERT IALLAFALL!


Kommentarer
Postat av: emmahagfeldt

Ajdå! :(

Men du kanske blir sugen senare ikväll igen? ;)

2012-03-18 @ 09:56:33
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0