you know your joke is lame when everybody just stare insteed of laughing



Har inte haft någon lust att uppdatera, förlåt för det! Det som motiverat mig mest till att ens göra dethär
inlägget är alla ni som skickar mail och skriver på facebook och ber mig uppdatera haha! Gullungar..

Har inte gjort något speciellt i helgen, tagit det lugnt bara. Nu tänkte jag ta ett bad och fräscha upp mig
lite inför nästa vecka! Har inläsningsdag imorgon vilket innebär att vi får jobba med det vi behöver
hela dagen. Har ett prov i engelska att göra, ett muntligt prov och en jävla massa uppgifter inför
nationella i biologi...

Imorgon ska jag även upp till Stockholm på en kurs och efter det till sjukhuset för att hälsa på
min älskade vän.
Får väl se hur bra min uppdatering blir men som jag skrev några inlägg tidigare så vill jag byta
portal och har inte hittat någon perfekt än. Aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0